fbpx

KURS RADOSŁAWA CZAHAJDY - Zarządzanie zespołami rozproszonymi

Zarządzaj swoim zdalnym zespołem skutecznie i efektywnie

Poznaj metody, którymi kierują się managerowie najwydajniejszych zespołów rozproszonych i poradź sobie z najtrudniejszymi wyzwaniami.

Dla kogo jest ten kurs?

hand point down

Dla managerów, którzy zarządzają zespołem rozproszonym

hand point down

Dla osób, które pracują w zespole rozproszonym i chcą poznać praktyczne narzędzia pracy

hand point down

Dla osób, które zamierzają ubiegać się o stanowisko managerskie i chcą rozwinąć zdolności przywódcze

CO ZYSKASZ DZIĘKI TEMU SZKOLENIU?

diamond

Zrozumiesz specyfikę zarządzania zespołami rozproszonymi, a także dowiesz się, z jakimi problemami się mierzą i jak sobie z nimi radzą

map

Poznasz konkretne i skuteczne praktyki, które pozwolą Ci usprawnić mechanizmy pracy Twojego zespołu

settings gear

Nauczysz się m.in. rozwiązywać konflikty, delegować zadania, prowadzić spotkania i sesje kreatywne, motywować pracowników oraz kontrolować ich postępy

I przekonaj sie, Że to wiedza, ktÓrej szukasz!

1
LEKCJI W KURSIE
1
ŚREDNIA DŁUGOŚĆ LEKCJI (MIN.)
~ 0 h
CZAS TRWANIA KURSU

SPRAWDŹ OPIS LEKCJI TEGO KURSU I ZOBACZ, JAK DUŻO WIEDZY DOSTANIESZ​

Lekcja 1
RÓŻNICE W ZESPOŁACH ROZPROSZONYCH​
Czym różni się praca w zespole rozproszonym od pracy w zespole kolokacyjnym.
Lekcja 1
Lekcja 2
BUDOWANIE ZAUFANIA W ZESPOLE ROZPROSZONYM​
W jaki sposób skutecznie zbudować solidne fundamenty zaufania w zespole rozproszonym.
Lekcja 2
Lekcja 3
DOCENIANIE NA ODLEGŁOŚĆ​
Jakie praktyki możesz wdrożyć w swoim zespole, żeby docenić trud pracowników.
Lekcja 3
Lekcja 4
TRANSPARENTNE ZARZĄDZANIE​
W jaki sposób wprowadzić transparentne zarządzanie w komunikacji w zespole rozproszonym.
Lekcja 4
Lekcja 5
KONTROLOWANIE CZASU PRACY​
Czy da się i czy warto kontrolować czas pracy członków zespołu rozproszonego.
Lekcja 5
Lekcja 6
ZARZĄDZANIE PRZEZ CELE​
Jak wyznaczać cele dla swoich zespołów zgodnie z metodą, za którą stoi dziesięciokrotny wzrost wartości Google według Larry’ego Page’a.
Lekcja 6
Lekcja 7
INDYWIDUALNE PODEJŚCIE​
W jaki sposób pracujemy w zespołach rozproszonych.
Lekcja 7
Lekcja 8
MOTYWACJA 3.0 W PRACY ZDALNEJ​
W jaki sposób dbać o trzy aspekty motywacji wewnętrznej: autonomię, kompetencje i relacje w zespołach.
Lekcja 8
Lekcja 9
PODSTAWY EFEKTYWNYCH SPOTKAŃ​
Trzy obszary, o których należy pamiętać przy projektowaniu efektywnych spotkań i o tym, dlaczego warto to robić.
Lekcja 9
Lekcja 10
PRZESTRZEŃ SPOTKANIA ONLINE​
Dobre praktyki na zarządzanie przestrzenią technologiczną spotkania.
Lekcja 10
Lekcja 11
PROCES EFEKTYWNEGO SPOTKANIA​
Jakie są najważniejsze kwestie do rozważenia przy planowaniu efektywnego spotkania online.
Lekcja 11
Lekcja 12
LUDZIE NA SPOTKANIU​
W jaki sposób możemy zarządzać odpowiednio potencjałem uczestników spotkania online.
Lekcja 12
Lekcja 13
NAJCZĘŚCIEJ POPEŁNIANE BŁĘDY​
Jak wygląda lista najczęściej popełnianych błędów i jakie są sposoby na uniknięcie problemów związanych ze spotkaniami online.
Lekcja 13
Lekcja 14
SYMPTOMY KONFLIKTÓW​
Po czym możemy poznać, że w naszym zespole rozproszonym pojawił się konflikt. ​
Lekcja 14
Lekcja 15
NAJCZĘSTSZE PRZYCZYNY KONFLIKTÓW​
Co najczęściej powoduje konflikty w zespołach rozproszonych.
Lekcja 15
Lekcja 16
KOLABORACYJNY MODEL ROZWIĄZYWANIA KONFLIKTÓW​
Co najczęściej powoduje konflikty w zespołach rozproszonych.
Lekcja 16
Lekcja 17
FACYLITACJA KONWERGENTNA​
Poznasz proces rozwiązywania konfliktów metodą konwergentną.
Lekcja 17
Lekcja 18
ZŁE WYKORZYSTANIE NARZĘDZI​
Jednym z najczęstszych problemów w komunikacji w zespole rozproszonym jest niewłaściwe korzystanie z narzędzi. Jak zdiagnozować ten problem i jak go skutecznie rozwiązać.
Lekcja 18
Lekcja 19
NARZĘDZIA WSPIERAJĄCE SPOTKANIA​
Przegląd bezpłatnych narzędzi, które pozwolą Ci wykorzystać pełen potencjał spotkań online.
Lekcja 19
Lekcja 20
NARZĘDZIA WSPÓŁPRACY ASYNCHRONICZNE​J
Proste narzędzia, które mogą wspomóc komunikację asynchroniczną w Twoim zespole i ich najważniejsze funkcje.
Lekcja 20
Lekcja 21
JAK WDRAŻAĆ NOWE TECHNOLOGIE W ZESPOLE​
Ich wdrażanie nie zawsze kończy się sukcesem. W tej lekcji odpowiadam dlaczego i jak na to zaradzić
Lekcja 21
Lekcja 22
KOMPAS KOMPETENCJI MENEDŻERA​
Jakie kluczowe kompetencje powinien posiadać kierownik zespołu rozproszonego.
Lekcja 22
Lekcja 23
ZASADY ZARZĄDZANIA ZESPOŁEM ROZPROSZONYM​
Najważniejsze wyzwania pracy w zespole rozproszonym.
Lekcja 23
Lekcja 24
JAK ZBIERAĆ FEEDBACK OD WSPÓŁPRACOWNIKÓW?​
Co możesz zrobić, żeby zapewnić sobie pożywny feedback od swojego zespołu.
Lekcja 24
Lekcja 25
URODZONY CZŁONEK ZESPOŁU ROZPROSZONEGO​
Czy w ogóle idealny kandydat do zespołu rozproszonego istnieje, czy stajemy się nim wraz z doświadczeniem?
Lekcja 25
Lekcja 26
ROZMOWA REKRUTACYJNA​
Pytania, które warto zadać, żeby zweryfikować kompetencje i predyspozycje potencjalnego kandydata do zespołu rozproszonego.
Lekcja 26
Lekcja 27
PROCES PRZEJŚCIA DO ZESPOŁU ROZPROSZONEGO​
Jak powinien być rozłożony w czasie proces transformacji współpracy z zespołu kolokacyjnego do zespołu mieszanego.
Lekcja 27
Lekcja 28
NAJCZĘSTSZE PROBLEMY I SPOSOBY ICH UNIKNIĘCIA​
Najczęstsze przyczyny trudności przechodzenia do pracy zdalnej i sposoby ich uniknięcia.
Lekcja 28
Lekcja 29
DOBRE PRAKTYKI W TRAKCIE TRANSFORMACJI​
W jaki sposób wspierać zespół w trakcie transformacji do zespołu rozproszonego i jakie działania warto podejmować.
Lekcja 29
Lekcja 30
ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM MIESZANYM​
Najważniejsze praktyki dotyczące zarządzania zespołem, w którym część pracowników działa w biurze, a część w sposób zdalny.
Lekcja 30

KIM JESTEM?

RADOSŁAW CZAHAJDA

Trener w nurcie Evidence Based. 

Prowadzi szkolenia i prelekcje na podstawie badań naukowych w różnorodnych dyscyplinach. Poświęca znaczną część swojego czasu na działalność społeczną, oprócz tego pracuje, jeździ na deskorolce, pisze, biega, zarządza liczącą ponad 2000 osób społecznością, inwestuje i stale uczy się nowych rzeczy. Realizacja tych wszystkich zadań i pasji wymagała stworzenia systemu, który pozwoli mu zarządzać nimi sprawnie.

SZKOLIŁEM PRACOWNIKÓW TYCH FIRM

Zobacz, jak oceniają kurs jego uczestnicy

Ratings and Reviews

4.7
Avg. Rating
7 Ratings
5
5
4
2
3
0
2
0
1
0
What's your experience? We'd love to know!
Aleksander Sawicki
Posted 2 years ago
Bardzo dobry kurs,

Bardzo dobry kurs, Pan Radek jest świetnym wykładowcą i ekspertem. Świetne wskazówki

×
Preview Image
Filip Marc
Posted 2 years ago
Przydatna wiedza

Pracuje w zespole rozproszonym, zdalnie i podobne problemy się u nas pojawiają, przydatna wiedza

×
Preview Image
Marlena Zając
Posted 3 years ago
Ekstra 🙂

Jestem kierownikiem małego zespołu sprzedażowego, w niewielkiej firmie i sporo już "przeniosłam" na naszą pracę 🙂

×
Preview Image
Weronika Lech
Posted 3 years ago
Bardzo fajnie się słucha

Raczej nie aspiruję na lidera... ale posłuchałam kursu i są tu ciekawe informacje o pracy w zespole

×
Preview Image
Marcin Wójcik
Posted 3 years ago
Ciekawa wiedza

Super, że Pan Radosław posługuje się badaniami naukowymi, bardzo imponujące, jednak sam kurs nie do końca na moje potrzeby 🙂

×
Preview Image
Krzysztof
Posted 3 years ago
Merytoryka

Dobrze ze juz jest cały kurs na platformie! Jak dla mnie Pan Radosław wygrywa merytoryka w swojej tematyce. Ogromna wiedza poparta faktami. Duży plus !!

×
Preview Image
Katarzyna Bieniek
Posted 3 years ago
Naprawdę super!

Duzo informacji które fajnie mozna wykorzystać w praktyce. Super!

×
Preview Image
Show more reviews
What's your experience? We'd love to know!