fbpx

KURS ELŻBIETY MALIK - Jak zostać liderem XXI w.

Zdobądź kompetencje nowoczesnego lidera

Dowiedz się, jakie umiejętności musisz rozwinąć, by stać się liderem, który poprowadzi do zwycięstwa każdy zespół.

Dla kogo jest ten kurs?

hand point down

Dla osób chcących rozwinąć wysokie kompetencje liderskie i poznać kulturę środowiska liderów

hand point down

Dla osób, które planują ubiegać się o stanowisko liderskie lub managerskie

hand point down

Dla osób, które w szykują się do objęcia kierownictwa nad swoim zespołem

CO ZYSKASZ DZIĘKI TEMU SZKOLENIU?

diamond

Wykształcisz lub doszlifujesz umiejętności niezbędne do efektywnego kierowania zespołem

map

Znajdziesz swój styl przywództwa i nauczysz się wykorzystywać jego mocne strony

settings gear

Dowiesz się, jak motywować pracowników, a także poznasz techniki, które pozwolą Ci świadomie pracować z celami i etapami rozwoju pracownika

ZOBACZ FRAGMENT WIDEO Z TEGO KURSU​

I przekonaj sie, Że to wiedza, ktÓrej szukasz!

1
LEKCJI W KURSIE
1
ŚREDNIA DŁUGOŚĆ LEKCJI (MIN.)
~ 0 h
CZAS TRWANIA KURSU

SPRAWDŹ OPIS LEKCJI TEGO KURSU I ZOBACZ, JAK DUŻO WIEDZY DOSTANIESZ​​

Lekcja 1
Manager a lider, źródła władzy lidera.
Ta lekcja pokaże, dlaczego warto zostać liderem i jakie są źródła jego władzy.
Lekcja 1
Lekcja 2
Style kierowania zespołem
Świadomy lider powinien umiejętnie dobierać styl do sytuacji. Ta lekcja uczy jakie mamy style kierowania zespołem oraz jakie niosą ze sobą zagrożenia.
Lekcja 2
Lekcja 3
Typy temperamentalne
Lekcja pokazuje, jakie mamy typy osobowości, czego można się po nich spodziewać w pracy oraz w jaki sposób komunikować się z nimi, by utrzymywać pozytywny poziom motywacji w zespole.
Lekcja 3
Lekcja 4
Macierz Eisenhowera
Praca z celami i rozwojem zespołu nierozłącznie wiąże się z koniecznością właściwego planowania działań.
Lekcja 4
Lekcja 5
Wyznaczanie celów
Lekcja pokaże, jak za pomocą prostego narzędzia wyznaczać zrozumiałe cele. Dowiesz się także, jakie są najczęstsze błędy popełniane w tym
obszarze przez liderów.
Lekcja 5
Lekcja 6
Informacje zwrotne
Informacje zwrotne, zwane również feedbackami, zaczynają wchodzić coraz odważniej do kanonu obowiązków liderów.
Lekcja 6
Lekcja 7
Etapy rozwoju pracownika
Każdy pracownik w organizacji przechodzi przez 4 etapy rozwoju o których tutaj opowiemy.
Lekcja 7
Lekcja 8
Test osobowości
Porozmawiamy o tym, czego możesz się o sobie dowiedzieć przy pomocy różnych testów oraz jak to wykorzystać w codziennej praktyce.
Lekcja 8
Lekcja 9
Q&A
Podczas tej lekcji odpowiemy na najczęściej pojawiające się pytania do wcześniejszych zagadnień.
Lekcja 9
Lekcja 10
Mity motywacyjne
Lekcja 10 rozprawia się z mitami i tłumaczy, jakie negatywne skutki mogą przynieść.
Lekcja 10
Lekcja 11
Piramida Maslowa
Teoria hierarchii potrzeb i wcielenie jej w życie lidera.
Lekcja 11
Lekcja 12
Teoria Herzberga
W jaki sposób skutecznie wybrać motywatory pracowników? Co wpływa na poziom energii i zaangażowania?
Lekcja 12
Lekcja 13
Motywacja zespołów wielopokoleniowych
Jak miękko można dobierać metody motywacyjne, aby zespół, pomimo różnic wieku, pracował na podobnym poziomie energetycznym.
Lekcja 13
Lekcja 14
Expose
Dobre expose to nie tylko przedstawienie siebie, gdy wchodzimy do nowego środowiska zawodowego. Jest no narzędzie, które może pomóc w zbudowaniu autorytetu.
Lekcja 14
Lekcja 15
Toksyny komunikacyjne
Toksyny komunikacyjne to element życia, którego najczęściej sobie nie uświadamiamy. Czujemy, że coś jest nie tak, ale nie wiemy, dlaczego.
Lekcja 15
Lekcja 16
Mobbing
Lekcja 16 pokazuje, jakie są rodzaje mobbingu, podaje przykłady z życia oraz uczy, w jaki sposób takim zachowaniom przeciwdziałać.
Lekcja 16
Lekcja 17
Szef psychopata
Czy szef-psychopata to zawsze zła rzecz?
Lekcja 17
Lekcja 18
Q&A
Podczas tej lekcji odpowiemy na najczęściej pojawiające się pytania do wcześniejszych zagadnień.
Lekcja 18
Lekcja 19
Najlepsi i najgorsi liderzy, jakich znam
Jest to swoiste podsumowanie nabytej wcześniejszymi lekcjami wiedzy, przełożenie jej na środowisko zawodowe, analiza oraz wyciągnięcie wniosków.
Lekcja 19
Lekcja 20
Podsumowanie
Jak wykorzystać zdobytą wiedzę? Na co zwrócić uwagę w pierwszej kolejności i inne rady przydatne na kreowaniu ścieżki kariery liderskiej.
Lekcja 20

KIM JESTEM?

ELŻBIETA MALIK

Trener biznesu, coach, mówca publiczny. 

Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu sprzedaży, motywacji, zarządzania zasobami ludzkimi, train the trainers oraz obsługi klienta.

PROWADZIŁaM SZKOLENIA DLA PRACOWNIKÓW TYCH FIRM

Zobacz, jak oceniają kurs jego uczestnicy

Ratings and Reviews

4.8
Avg. Rating
8 Ratings
5
6
4
2
3
0
2
0
1
0
What's your experience? We'd love to know!
Klara Szymańska
Posted 2 years ago
super!

super kurs tematyka moze jeszcze nie moja ale wlasnie rozwijam się w tym kierunku

×
Preview Image
Justyna Zaworska
Posted 3 years ago
Świetnie zrealizowany!

Dobrze zrealizowany, ciekawy kurs, nawet jeśli ktoś nie pracuje jako manager (np. ja), można się jednak sporo dowiedzieć o samym kierowaniu, co tez jest przydatne od strony pracownika.

×
Preview Image
Mateusz Wiśniewski
Posted 3 years ago
Dobrze zrobiony kurs

Bardzo fajnie zrealizowany kurs, jak dla mnie jeden z lepszych na platformie. 🙂

×
Preview Image
Monika Kopeć
Posted 3 years ago
Polecam 🙂

Moim zdaniem jedno z lepszych szkoleń w ramach programu, masa przydatnej i ciekawej wiedzy. Więcej tego rodzaju kursów 🙂

×
Preview Image
Karolina Wróbel
Posted 3 years ago
Super kobieta

Bardzo proste i przejrzyste przykłady, brak zbędnych informacji 🙂

×
Preview Image
Monika
Posted 3 years ago
Polecam

Lubię Panią Elę i jej szkolenia. Miałam okazję kiedyś brać okazję w jej szkoleniu na żywo i było równie fajnie jak na tym kursie. Polecam

×
Preview Image
Krzysztof
Posted 3 years ago
Bardzo ciekawy kurs

Bardzo ciekawy kurs jak dla mnie. Co prawda było trochę wiedzy, którą gdzieś już wcześniej poznałem, ale znalazło się też sporo nowych informacji. 🙂

×
Preview Image
Katarzyna Bieniek
Posted 3 years ago
ok

Jest tu kilka rad, których raczej nie wykorzystam, jednak ostatecznie kurs o wiele ciekawszy niż webinar na Skills Day 🙂

×
Preview Image
Show more reviews
What's your experience? We'd love to know!